I LOVE MUSIC !

Tuesday, March 27, 2012

Practikal maKe mE nErVoUs !

 Okay , for a few months aku biarkan blog aku "dihinggapi" sesawang-sesawang lelabah . But right now , insya-Allah , aku akan trying to be active back . Of course lah , since jadi pelatih nursing (JMP) ni , time aku dah makin pack !  Mana tak nye , kalau dah kelas ikut office hour , gila tak letih kan :) . Dulu masa kat UiTM tak nak manfaatkan time yang ada , sekarang mule lah tak boleh terima . Dulu dok tidur je kerja nye kan . Hhehe .

Sekarang , dah tak macam dulu . Time dengan cik abang pun dah tak de sangat . Adoyaii , lemah sendi-sendi urat belikat ni . Pejam celik , dah 3 bulan stay dekat negeri Cik Siti Wan Kembang ni . Dah nak pergi practikal rupanya . Rasa macam sekejap je . Tapi , i'm going to go for PRACTIKAL ! Pergh , dapat pulak dekat Bunohan . Pelik kot nama tempat tu kannn ?? Seram pun ada . Hishh , macamana lahh nak kerja ni .
By the way , nak tak nak kena pergi jugakk .

Erm , I have to go lahh . Nak kene turun study pulak ni . Buatnya "ibu singa" tu datang check , EXPLAINATION LETTER lagi aku nampak nye . Aku sambung story next time lahh okay !
Okay then ! :)

No comments:

Post a Comment